Producenci

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Wysyłka i zwroty

1. Udzielamy Państwu gwarancji zwrotu zakupionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania. Za datę zakupu towaru uważa się datę nadania przesyłki kurierskiej.

2. Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru w nienaruszonym stanie, tzn: nieużywany, czysty, nie uszkodzony, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu z załączonym dowodem sprzedaży. Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu są rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

3. Towar należy przesłać na adres:
JP-Tech Piotr Szram,
69-100 Słubice, ul. Bohaterów Warszawy 3, z dopiskiem REKLAMACJA bądź ZWROT.

4. Koszty zwrotu ponosi kupujący.

5. Każda reklamacja musi być zaopatrzona w list informacyjny z powodem reklamacji oraz danymi reklamującego (imię, nazwisko oraz adres).

6. Po rozpatrzeniu reklamacji prześlemy Państwu towar wolny od wad bądź przekażemy Państwu pieniądze na konto bankowe (numer należy dołączyć do wysyłanego do nas towaru). W przypadku, przekazu pocztowego, odejmujemy
od zwracanej kwoty koszt przekazu pocztowego (minimum 5,50 zł).

7. Koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep pokrywa firma JP-Tech Piotr Szram.

8. Przesyłki wysłane do nas za pobraniem nie będą odbierane. Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności osoby dostarczającej.

9. Aby Państwa zwrot mógł zostać szybko rozpatrzony należy zastosować się do punktu 2, w przeciwnym razie reklamacja nie będzie uwzględniona.

10. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji kolejnych zamówień złożonych przez klienta zwracającego zamówiony towar bez podania przyczyny. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem
zastosowanie mają odpowiednie Przepisy Kodeksu Cywilnego

11. UWAGA WAŻNE !!!
Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera w momencie doręczenia przesyłki (sprawdzić czy nie ma uszkodzenia towaru).
W przypadku usterki należy od razu w obecności kuriera spisać protokół szkodowy (formularz posiada kurier).
Uszkodzenia stwierdzone po odjeździe kuriera nie będą rozpatrywane i nie mają prawa do roszczeń.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Kontakt

Firma JP-Tech
ul. Kopernika 60A
69-100 Słubice
Tel. +48 95 757 66 51

Łukasz
Tel.: +48 516 175 267
Email: info@jptech.pl

Damian
Tel.: +48 536 135 550
Email: biuro@jptech.pl


Pon. - Pt.: 08°°-17°°
Sobota: 09°°-13°°

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl